New Season: Herfst

Standard

Momenteel komt de regen hier met bakken uit de hemel. Het klinkt misschien gek, maar ik vind het binnen dan extra gezellig. Steek wat kaarsen aan, pak een lekkere grote kop thee en ga lekker onder een dekentje liggen. Autumn is coming. 

50651812

Kijkplezier
Genoeg redenen om jezelf bezig te houden tijdens het cocoonen, maar een van mijn favorieten is toch wel een film of serie kijken. Momenteel kijk ik The Walking Dead, The Blacklist en Orange Is The New Black. Ik houd wel van wat actie, maar op zo’n knusse avond kan ik het ook leuk vinden wat meer romantiek en humor te zien. Series in die trant die ik volg zijn The Big Bang Theory en New Girl. Maar er zijn ook meer dan genoeg leuke films! The Intouchables, Slumdog Milionaire en Silver Linings Playbook, om een paar favoriete feel good movies te noemen. 

Sliver Linings  Slumdog Milionaire  The Intouchables

Herfst-outfits
Het is natuurlijk heerlijk om hele dagen onder je snuggie op een bed of bank vol kussens te cocoonen, maar vaak moet je toch de deur uit. Ook dan houd ik van de herfst. Het is weer tijd om je te kleden met veel laagjes, omdat je nooit weet wat het weer gaat doen. Het trenchcoat seizoen is weer aangebroken en het seizoen van boots, booties en sneakers en heerlijke, los zittende truien. Ik houd van de herfst!

autumn outfit 1 autumn outfit 2 autumn outfit 3 

 
Tea-time
Als doorgewinterde theeliefhebber heb ik natuurlijk ook een favoriet voor de herfst: Chai thee. Ook heerlijk met opgeklopte, warme melk. Ik heb het voor het eerst op in een Douwe Egberts winkel en daarna kwam ik erachter dat ze het ook bij Starbucks verkopen. Maar voor een heerlijk dagje binnen kun je het ook gewoon thuis maken! 

smooth chai thee       green tea chai       Chai Latte drink

Herfstige gerechten
Ook heb ik na de zomer weer zin gekregen in meer herfst-achtige gerechten. Laat die smaakvolle stampotten, overheerlijke ovenschotels en stevige soepen maar komen! 

pompoen schotel

 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen waarom ik zin heb ik de herfst! Hopelijk verzacht dat het feit dat de zomer weer voorbij is en daarbij de vakantie.. Ik wens jullie een hele knusse herfst toe!

Until Next Time! Xx

Leave a Reply

