Why the lady smiles

Standard

when the lady smiles logo

Dat leek me een handige eerste post; waarom ben ik gaan bloggen en waarom ‘When The Lady Smiles’? Ik ben gaan bloggen omdat ik schrijven leuk vind en ik schrijf dan ook voornamelijk over dingen die ik leuk vind, waar ik vrolijk van word. Vandaar WTLS. Maar natuurlijk zullen er ook minder leuke dingen ter sprake komen, producten waar ik jullie voor wil behoeden door middel van een review bijvoorbeeld.
Thema’s waarover ik zal schrijven op deze blog zijn:

  • Food (recepten en inspiratie)
  • Columns over trends, fashion, design, gadgets
  • DIY’s
  • Reviews

Ik zal proberen om op een regelmatige basis artikelen te posten, maar het belangrijkste voor mij is dat ik het naar mijn zin heb met bloggen. Let’s get started!

Xx

Leave a Reply

